ריכזנו עבורכם את כל המידע והשירותים הרלוונטיים במצב הדברים לאור התפשטות נגיף הקורונה.

בהתאם להערכת המצב המתמשכת ולהנחיות משרד הבריאות ולהמלצותיו - עיריית רחובות ממשיכה להעניק את מלוא השירותים העירוניים.

התושבים מוזמנים לפנות לעירייה בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, במוקד הטלפוני 106 או באמצעות הווטסאפ 050-8806106.

להנחיות מפורטות ועדכניות של משרד הבריאות לחצו כאן או במוקד הבריאות 5400*, או במוקדי קופות החולים:
כללית 2700*
מכבי 3555*
מאוחדת 3833*
לאומית 507*

עדכוני מידע שוטפים באתר העירייה בכתובת https://www.rehovot.muni.il/ וכן בעמוד הפייסבוק של העירייה https://www.facebook.com/Rehovot/ ובערוץ הטלגרם של העירייה בקישור https://t.me/rehovotinfo, ניתן להצטרף גם לוואטספ עדכוני המידע של עיריית רחובות - שלחו הודעה למס' 050-211-9555 עם שמכם ואזור המגורים שלכם ותתחילו להתעדכן.

 

לסיוע בשפה האמהרית טלפנו לדוד אלעזר בטל. 052-6064184

לסיוע בשפה הרוסית: אילנה הלן תבוריסקי, מנהלת המחלקה לקליטת העלייה בטל' 0505776797

אולגה קווה - מלווה עולים 0542143834

אירינה דיקין - רכזת צעירים 0533328719

לינק  לדף פייסבוק של העירייה בשפה הרוסית: https://www.facebook.com/Rehovotru/

 

שירותים לתושבים

בעקבות החלטת הממשלה, לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה. להלן הקישורים לשירותים המקוונים של עיריית רחובות:

לפנייה מקוונת לאגף המיסים - לחצו כאן

לתשלום ארנונה/ היטל שמירה -  לחצו כאן

לתשלום התראת ארנונה - לחצו כאן

להגשת בקשה להנחה מארנונה - לחצו כאן

לפנייה מקוונת לאגף האכיפה - לחצו כאן

לתשלום חשבון מים - הבאר השלישית - לחצו כאן

לפניה מקוונת למוקד העירוני - לחצו כאן

לתשלום דו"ח חניה - לחצו כאן

לערעור על דו"ח חניה - לחצו כאן

לבקשה מקוונת לתו חניה - לחצו כאן

לפניות בנושא חזות העיר – נקיון וסביבה - לחצו כאן

לפניות בנושא חוק חופש המידע - לחצו כאן

לפניות בנושא רישוי עסקים - לחצו כאן

לטפסים נוספים - לחצו כאן

המוקד העירוני 106 עומד לשירותכם בכל שעות היממה, באתר, במייל, בטל' 08-939-2106 ובוואטספ 050-88060106

מערכת החינוך וסיוע להורים

העירייה מספקת מענה חינוכי בכל דרך אפשרית, אנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה או קושי בנושאי הורות וחינוך.

השירות הפסיכולוגי חינוכי באגף החינוך ריכז עבור ההורים טיפים לסגר נוסף עם הילדים בבית - לקריאה לחצו כאן

הפסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי חינוכי זמינים לשאלות, התייעצות ותמיכה בטל' 089392805/1

פניה ישירה למייל האישי של מנהלת אגף החינוך

לשאלות בנושאי חינוך ניתן גם לפנות ישירות למייל של מנהלת אגף החינוך, גב' אפרת צוקרמן: ‏Efrat_zu@rehovot.muni.il


סיוע להורים ב"קו החם" של השירות הפסיכולוגי החינוכי

בכל שאלה, התייעצות או קושי, ניתן לפנות אל השירות הפסיכולוגי החינוכי, המתפעל מוקד טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:30 בטלפון 089392805/1

שירותים חברתיים:

מערך מתנדבים לסיוע לתושבים

אם את/ה תושב/ת הנימצא/ת בבידוד או זקוק/ה לסיוע, יש לפנות למוקד העירוני 106, בטלפון 08-939-2106 או בוואטספ 050-8806106.

אם אתה תושב/ת המעוניין להצטרף לקבוצת המתנדבים, יש למלא את הטופס המצורף: למילוי הטופס הקליקו כאן

תושבים המעוניינים להצטרף לפרויקט "אמץ שכן", לתמוך ולסייע לשכניהם בני הגיל השלישי מוזמנים לפנות במייל >> shiriklar@gmail.com

״קו חם״ לתמיכה רגשית בתושבים של האגף לשירותים חברתיים:

 הקו מציע תמיכה רגשית ומענה לחרדות ולחששות של תושבי העיר עקב המצב, לרבות מענה ייעודי לאזרחים ותיקים. התמיכה מוענקת על ידי אנשי מקצוע ועובדים סוציאליים באגף לשירותים חברתיים.

התושבים מוזמנים לטלפן בימים א' עד ה' מהשעה 08:00-15:30, חייגו 08-9392706.

תושבים שיזקקו לסיוע מעבר לשעות האלה, יוכלו לקבל מענה באמצעות המוקד העירוני 106.