ריכזנו עבורכם את כל המידע, העדכונים והשירותים הרלוונטיים במצב הדברים לאור התפשטות נגיף הקורונה.

לבקשת עיריית רחובות, משרד הבריאות העמיד לרשות התושבים מספרי טלפון של לשכת הבריאות הנפתית, אשר שם תוכלו לקבל מענה זמין לכל שאלה בנושא הקורונה חייגו:  08-9485806,  08-9485807, 08-9485816
 

בהתאם להערכת המצב המתמשכת ולהנחיות משרד הבריאות ולהמלצותיו - עיריית רחובות ממשיכה להעניק לתושבים את מלוא השירותים העירוניים.

התושבים מוזמנים לפנות לעירייה בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, במוקד הטלפוני 106 או באמצעות הווטסאפ 050-8806106.

להנחיות מפורטות ועדכניות של משרד הבריאות לחצו כאן או במוקד הבריאות 5400*, או במוקדי קופות החולים:
כללית 2700*
מכבי 3555*
מאוחדת 3833*
לאומית 507*

עדכוני מידע שוטפים באתר העירייה בכתובת https://www.rehovot.muni.il/ וכן בעמוד הפייסבוק של העירייה https://www.facebook.com/Rehovot/ ובערוץ הטלגרם של העירייה בקישור https://t.me/rehovotinfo, ניתן להצטרף גם לוואטספ עדכוני המידע של עיריית רחובות - שלחו הודעה למס' 050-211-9555 עם שמכם ואזור המגורים שלכם ותתחילו להתעדכן.

 

לסיוע בשפה האמהרית טלפנו לדוד אלעזר בטל. 052-6064184

לסיוע בשפה הרוסית: אילנה הלן תבוריסקי, מנהלת המחלקה לקליטת העלייה בטל' 0505776797

אולגה קווה - מלווה עולים 0542143834

אירינה דיקין - רכזת צעירים 0533328719

לינק לדף פייסבוק של העירייה בשפה הרוסית: https://www.facebook.com/Rehovotru/

 

שירותים לתושבים

בעקבות החלטת הממשלה על סגר מיום שישי, כ"ט באלול ה-18.9.20 ועד יום ראשון, כ"ג בתשרי ה-11.10.20

לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה. העירייה מעמידה לרשות התושבים שירותים באמצעות טפסים מקוונים באתר העירייה.

 

להלן הקישורים לשירותים המקוונים של עיריית רחובות:

לפנייה מקוונת לאגף המיסים - לחצו כאן

לתשלום ארנונה/ היטל שמירה -  לחצו כאן

לתשלום התראת ארנונה - לחצו כאן

להגשת בקשה להנחה מארנונה - לחצו כאן

לפנייה מקוונת לאגף האכיפה - לחצו כאן

לתשלום חשבון מים - הבאר השלישית - לחצו כאן

לפניה מקוונת למוקד העירוני - לחצו כאן

לתשלום דו"ח חניה - לחצו כאן

לערעור על דו"ח חניה - לחצו כאן

לבקשה מקוונת לתו חניה - לחצו כאן

לפניות בנושא חזות העיר – נקיון וסביבה - לחצו כאן

לפניות בנושא חוק חופש המידע - לחצו כאן

לטפסים נוספים - לחצו כאן

מערכת החינוך וסיוע להורים

העירייה מספקת מענה חינוכי בכל דרך אפשרית, אנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה או קושי בנושאי הורות וחינוך

לשימוש ההורים: משרד החינוך העלה לאוויר מערכת שידורים מקוונים ללמידה מרחוק לכל שכבות הגיל ובתחומי דעת שונים במרחב הפדגוגי בכתובות:
https://pop.education.gov.il/online-learning/online-learning-hebrew/
https://mosdot.education.gov.il/content/security/emergency-learning


פניה ישירה למייל האישי של מנהלת אגף החינוך

לשאלות בנושאי חינוך ניתן גם לפנות ישירות למייל של מנהלת אגף החינוך, גב' אפרת צוקרמן: ‏Efrat_zu@rehovot.muni.il


סיוע להורים ב"קו החם" של השירות הפסיכולוגי החינוכי

בכל שאלה, התייעצות או קושי, ניתן לפנות אל השירות הפסיכולוגי החינוכי, המתפעל מוקד טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 בטלפון 08-9392106


שירותים חברתיים:

מערך מתנדבים לסיוע לתושבים

אם את/ה תושב/ת הנימצא/ת בבידוד או זקוק/ה לסיוע יש לפנות למוקד העירוני 106, בטלפון 08-939-2106 או בוואטספ 050-8806106.

אם אתה תושב/ת המעוניין להצטרף לקבוצת המתנדבים, יש למלא את הטופס המצורף: למילוי הטופס הקליקו כאן


״קו חם״ לתמיכה בתושבים

 הקו מציע תמיכה רגשית ומענה לחרדות ולחששות של תושבי העיר עקב המצב, לרבות מענה ייעודי לאזרחים ותיקים. התמיכה מוענקת על ידי אנשי מקצוע ועובדים סוציאליים באגף לשירותים חברתיים.

התושבים מוזמנים לטלפן בימים א' עד ה' מהשעה 08:00-16:00.
חייגו 08-9392620 שלוחה מס' 9 ו- 08-9392707.

תושבים שיזקקו לסיוע מעבר לשעות האלה, יוכלו לקבל מענה באמצעות המוקד העירוני 106 מעובדים סוציאליים כוננים.

"קו חם" לתמיכה בנשים

פורום הנשים ברחובות מעניק מענה של תמיכה טלפונית לצורך תמיכה ואוזן קשבת לנשים שמתמודדות לבד – נשים אלמנות, גרושות, אימהות יחידניות וכל אשה תושבת העיר הזקוקה להכוונה, סיוע ואוזן קשבת.

נשים מוזמנות לחייג לטלפון 08-6490847 בין השעות 08:00-16:00