ריכזנו עבורכם את כל המידע, העדכונים והשירותים הרלוונטיים במצב הדברים לאור התפשטות נגיף הקורונה.

לבקשת עיריית רחובות, משרד הבריאות העמיד לרשות התושבים מספרי טלפון של לשכת הבריאות הנפתית, אשר שם תוכלו לקבל מענה זמין לכל שאלה בנושא הקורונה חייגו:  08-9485806,  08-9485807, 08-9485816
 

בהתאם להערכת המצב המתמשכת ולהנחיות משרד הבריאות ולהמלצותיו - עיריית רחובות ממשיכה להעניק לתושבים את מלוא השירותים העירוניים.

התושבים מוזמנים לפנות לעירייה בכל דבר ועניין, 24 שעות ביממה, במוקד הטלפוני 106 או באמצעות הווטסאפ 050-8806106.

להנחיות מפורטות ועדכניות של משרד הבריאות לחצו כאן או במוקד הבריאות 5400*, או במוקדי קופות החולים:
כללית 2700*
מכבי 3555*
מאוחדת 3833*
לאומית 507*

עדכוני מידע שוטפים באתר העירייה בכתובת https://www.rehovot.muni.il/ וכן בעמוד הפייסבוק של העירייה https://www.facebook.com/Rehovot/ ובערוץ הטלגרם של העירייה בקישור https://t.me/rehovotinfo, ניתן להצטרף גם לוואטספ עדכוני המידע של עיריית רחובות - שלחו הודעה למס' 050-211-9555 עם שמכם ואזור המגורים שלכם ותתחילו להתעדכן.

 

לסיוע בשפה האמהרית טלפנו לדוד אלעזר בטל. 052-6064184

לסיוע בשפה הרוסית: אילנה הלן תבוריסקי, מנהלת המחלקה לקליטת העלייה בטל' 0505776797

אולגה קווה - מלווה עולים 0542143834

אירינה דיקין - רכזת צעירים 0533328719

לינק לדף פייסבוק של העירייה בשפה הרוסית: https://www.facebook.com/Rehovotru/

 

שירותים לתושבים

בעקבות החלטת הממשלה על סגר, לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה. העירייה מעמידה לרשות התושבים שירותים באמצעות טפסים מקוונים באתר העירייה.

 

להלן הקישורים לשירותים המקוונים של עיריית רחובות:

לפנייה מקוונת לאגף המיסים - לחצו כאן

לתשלום ארנונה/ היטל שמירה -  לחצו כאן

לתשלום התראת ארנונה - לחצו כאן

להגשת בקשה להנחה מארנונה - לחצו כאן

לפנייה מקוונת לאגף האכיפה - לחצו כאן

לתשלום חשבון מים - הבאר השלישית - לחצו כאן

לפניה מקוונת למוקד העירוני - לחצו כאן

לתשלום דו"ח חניה - לחצו כאן

לערעור על דו"ח חניה - לחצו כאן

לבקשה מקוונת לתו חניה - לחצו כאן

לפניות בנושא חזות העיר – נקיון וסביבה - לחצו כאן

לפניות בנושא חוק חופש המידע - לחצו כאן

לפניות בנושא רישוי עסקים - לחצו כאן

לטפסים נוספים - לחצו כאן

מערכת החינוך וסיוע להורים

העירייה מספקת מענה חינוכי בכל דרך אפשרית, אנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה או קושי בנושאי הורות וחינוך

השירות הפסיכולוגי חינוכי באגף החינוך ריכז עבור ההורים טיפים לסגר נוסף עם הילדים בבית - לקריאה לחצו כאן

הפסיכולוגים של השירות הפסיכולוגי חינוכי זמינים לשאלות, התייעצות ותמיכה בטל' 089392805/1


פניה ישירה למייל האישי של מנהלת אגף החינוך

לשאלות בנושאי חינוך ניתן גם לפנות ישירות למייל של מנהלת אגף החינוך, גב' אפרת צוקרמן: ‏Efrat_zu@rehovot.muni.il


סיוע להורים ב"קו החם" של השירות הפסיכולוגי החינוכי

בכל שאלה, התייעצות או קושי, ניתן לפנות אל השירות הפסיכולוגי החינוכי, המתפעל מוקד טלפוני בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:30 בטלפון 089392805/1


שירותים חברתיים:

מערך מתנדבים לסיוע לתושבים

אם את/ה תושב/ת הנימצא/ת בבידוד או זקוק/ה לסיוע יש לפנות למוקד העירוני 106, בטלפון 08-939-2106 או בוואטספ 050-8806106.

אם אתה תושב/ת המעוניין להצטרף לקבוצת המתנדבים, יש למלא את הטופס המצורף: למילוי הטופס הקליקו כאן

תושבים המעוניינים להצטרף לפרויקט "אמץ שכן", לתמוך ולסייע לשכניהם בני הגיל השלישי מוזמנים לפנות במייל >> shiriklar@gmail.com
 


״קו חם״ לתמיכה בתושבים

 הקו מציע תמיכה רגשית ומענה לחרדות ולחששות של תושבי העיר עקב המצב, לרבות מענה ייעודי לאזרחים ותיקים. התמיכה מוענקת על ידי אנשי מקצוע ועובדים סוציאליים באגף לשירותים חברתיים.

התושבים מוזמנים לטלפן בימים א' עד ה' מהשעה 08:00-15:30 חייגו 08-9392706.

תושבים שיזקקו לסיוע מעבר לשעות האלה, יוכלו לקבל מענה באמצעות המוקד העירוני 106.